nedeľa 9. decembra 2012

Ako si vyrobiť adventný veniec

Advent už máme v plnom prúde. Ešte pred tým, než začal, sa mi podarilo dostať sa k tomu, vyrobiť si adventný veniec sama. Inšpirovala ma kamarátka a mňa to tak začalo baviť, že som tých vencov spravila hneď niekoľko a obdarovala blízkych.

Krátka ukážka, ako jednoducho sa dá veniec spraviť:

Využila som k tomu reklamné katalógy, drôt, baliaci a krepový papier, tavnú pištol, petržalské ihličie z tují, spod stromov vyzbierané šišky, svietničky (tie boli kupované) a sviečky, vlastnoručne usušené plátky jabĺk a pomarančov a ďalšie drobnosti vhodné na ozdobenie.

Katalógy som si potrhala po stranách a každú stranu ešte pretrhla na polovicu. Základ som spravila zo štyroch takto natrhaných strán. Vytvarovala som si kruh a začala obmotávať naskrz. Obmotávala som veniec, až kým bol dostatočne pevný. Aby nebol korpus príliš pestrý, vrchnú vrstvu som obmotala krepovým a baliacim papierom a spevnila drôtom. Predtým nazbierané ihličie som si obstrihala a začala pripevňovať ku korpusu taktiež drôtom. Na hotový veniec som pripevnila stojančeky pod sviečky a rôzne dekorácie.


A tu je výsledok









2 komentáre: