nedeľa 1. apríla 2012

Prvý Apríl


Musím povedať, že nezvyknem tráviť nedeľu domácimi prácami, no dnešok bol výnimkou. Chcela som len dcérke v izbičke umyť okno, aby sme naň mohli nalepiť veľkonočné obrázky. Nakoniec som dostala "slinu" a len pri tomto jednom okne neostalo.

Môj milovaný mužíček ma dnes nenechal v štychu a nie len že robil zabávača naším dvom dietkom, ale sa tiež postaral o obed, čím mi veľmi pomohol. A ja som sa zalizovala až za ušami.

Pripravil pre nás medovo-horčicové bravčové medailónky, varené zemiaky s vňaťkou a maslom a šalát s rukolou, uhorkou a paradajkou. Mňam!


 A ja som pre nás pripravila jednoduchý dezertík, na ktorom sme si pomaškrtili. Nakrájané čerstvé jabĺčko a hrušku spolu so sušenými brusnicami som zaliala pudingom zo zlatého klasu, do ktorého som nalámala bielu čokoládu. No a na záver som podrvila maslové sušienky, ktorými som dezertík posypala.
 
 

2 komentáre: