sobota 1. decembra 2012

Ocenenie - Liebster Blog

Už je to niekoľko mesiacov, čo som pridala som posledný príspevok. Zamestnali ma trošičku iné povinnosti a v prispievaní do svojho blogu som poľavila. Veľmi ma však potešilo, keď som si našla ocenenie "Liebster Blog".



Za nomináciu ďakujem krásne  Jarke alias Akeber.

Vážim si túto nomináciu a s veľkou radosťou ju posúvam ďalej:
  • Janka a jej úžasne tortové zázraky, ktoré nie len neuveriteľne vyzerajú ale aj chutia. ... My lovely cakes
  • trošku síce z iného súdka, ale tento blog ponúka tiež veľmi inšpiratívne články ... Leanea
  • skvelé inšpirácie na tvorenie s deťúrencami ... tvorime_s_detmi
  • veeeľmi kreatívna maminka ... obidvujem ľudí, ktorí majú takéto šikovné rúúúčky ... nausnice
  • blog, kde láska k vareniu a pečeniu je úplne zjavná ... ďalšia skvelá inšpirácia ... yummy sweets
Pravidlá:
Na svojom blogu zanechám odkaz na osobu, ktorá mi ocenenie udelila a zároveň toto ocenenie zobrazím.
Vyberiem 5 blogov, ktoré chcem oceniť a nemajú viac ako 200 sledujúcich.
Svojim nominovaným zanechám správu na ich blogu, že som ich ocenila .

3 komentáre:

  1. Som veľmi rada že si nomináciu posunula ďalej :-) , všetko dobré a nech sa Ti darí .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za ocenenie a posúvam ďalej. Prešla som si tvoje receptíky, určite niečo vyskúšam...

    OdpovedaťOdstrániť